Nieuwe directeur Ede Marketing
EDE – Sinds 19 april is Daan Berends directeur van Ede Marketing. Zij heeft het stokje overgenomen van Jacquelien Lorkeers. Daan was in 2018 en 2019 al betrokken bij de opstart van de Stichting.
Daan heeft jarenlange ervaring in destinatiemarketing en communicatie, en daarbij met het werken met zowel overheden als het bedrijfsleven. Daan: ”Met veel enthousiasme ga ik deze uitdaging aan om bij Ede Marketing te werken aan het verder verstevigen van het team van Ede Marketing, de mooie marketing samenwerkingen en daarmee de gemeente Ede. Jacquelien heeft de afgelopen drie jaar een hele mooie organisatie en marketingaanpak neergezet voor Ede, de dorpen en het buitengebied. Dat is echt iets om trots op te zijn".
“We waren blij met de positieve evaluatie die voelde als een steun in de rug en deze energie nemen we mee in de nieuwe fase van Ede Marketing. Hierin gaan we de uitdaging aan om invulling geven aan de citymarketing ambities in de gemeente Ede binnen het daarvoor beschikbare budget. Maar we werken binnen een actief netwerk en hebben veel zin om het positieve imago van Ede verder te versterken en uit te bouwen met onze nieuwe directeur”, voegt Bestuursvoorzitter Mirjam Bink toe.
Over Ede Marketing
De stichting is in het leven geroepen met als doel om het leefklimaat van Ede te bevorderen en de zichtbaarheid en het imago van het gebied te verbeteren. Dit is nodig om in de concurrentie met andere gebieden goed zichtbaar en aantrekkelijk te zijn voor inwoners, bezoekers, studenten en bedrijven.
Het bestuur van Ede Marketing blijft ongewijzigd en bestaat uit Mirjam Bink (voorzitter), Lilyan van de Beek, Victor Brinkhorst en Herman Prangsma.